Algemene voorwaarden webshop De Tweede Kans

Dit document bevat de geldende algemene voorwaarden (hierna de "Voorwaarden") waaronder Jessie Allemeersch, ingeschreven in de KBO onder het nummer BE0798892196 haar tweedehandsartikelen aanbiedt via de website www.detweedekans.be/online-winkel (hierna de "Website"). Deze Algemene Voorwaarden werden voor het laatst bijgewerkt op 1/1/2024

Ondernemingsgegevens

Naam: Allemeersch Jessie

Handelsnaam: De Tweede Kans

Maatschappelijke zetel: Vakekerkweg 160 bus A, 9990 Maldegem

Adres fysieke winkel De Tweede Kans: Marktstraat 45a,  9990 Maldegem

E-mailadres: info@detweedekans.be

Telefoonnummer: (+32) 485 745179

KBO/BTW nummer: BE0798892196


Artikel 1: Algemene bepalingen


De e-commerce website van De Tweede Kans biedt haar Klanten de mogelijkheid om de producten uit haar webwinkel online aan te kopen.


Onderhavige Algemene Voorwaarden ("Voorwaarden") zijn van toepassing op elke bestelling die geplaatst wordt door een bezoeker van deze e-commerce website ("Klant"). Bij het plaatsen van een bestelling via de webwinkel van De Tweede Kans moet de Klant deze Voorwaarden uitdrukkelijk aanvaarden, waarmee hij instemt met de toepasselijkheid van deze Voorwaarden, met uitsluiting van alle andere voorwaarden. Bijkomende voorwaarden van de Klant worden uitgesloten, behoudens wanneer deze voorafgaandelijk, schriftelijk en uitdrukkelijk door De Tweede Kans aanvaard zijn.


Artikel 2: Prijs


Alle vermelde prijzen zijn uitgedrukt in EURO en gelden enkel binnen België en Nederland. De vermelde prijzen zijn steeds inclusief BTW en alle andere verplicht door de Klant te dragen taksen of belastingen.

De Tweede Kans maakt gebruik van de regeling van belastingheffing over de marge. In het kader van die regeling mag De Tweede Kans de belasting over de levering van de goederen onderworpen aan de bijzondere regeling van belastingheffing over de winstmarge niet afzonderlijk vermelden op de factuur die De Tweede Kans uitreikt, op ieder als zodanig geldend stuk, of op ieder verbeterd stuk. Op de factuur of op het als zodanig geldend stuk dat De Tweede Kans uitreikt moet De Tweede Kans de volgende vermelding aanbrengen : "Levering onderworpen aan de bijzondere regeling van belastingheffing over de winstmarge. Btw niet aftrekbaar."

Indien leverings-, of betalingskosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld op het afrekenscherm van de winkelmand. Voor wat betreft de leveringskosten is dat na de keuze van de verzendmethode. Voor wat betreft de betalingskost is dat na de keuze van de betalingsmethode.


De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto's zijn decoratief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.

Artikel 3: Aanbod


Ondanks het feit dat de online catalogus en de e-commerce website met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, materiële fouten bevat, of niet up-to-date is. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden De Tweede Kans niet. De Tweede Kans is wat de juistheid en volledigheid van de aangeboden informatie slechts gehouden tot een middelenverbintenis. De Tweede Kans is in geen geval aansprakelijk ingeval van manifeste materiële fouten, zet- of drukfouten.


Wanneer de Klant specifieke vragen heeft over bv. maten, kleur, beschikbaarheid, leveringstermijn of leveringswijze, verzoeken wij de Klant om vooraf contact op te nemen met onze Klantendienst.


Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door De Tweede Kans. De Tweede Kans kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.


Artikel 4: Online aankopen

Bestelprocedure bij de De Tweede Kans op de webwinkel van De Tweede Kans (https://www.detweedekans.be/online-winkel ):

  1. Ga op de website van De Tweede Kans naar de pagina "Online Winkel".
  2. Kies de specifieke categorie van producten waaruit u eventueel een product wil aankopen of kies "Alle producten".
  3. Klik op de foto van het gewenste product.
  4. Lees grondig de beschrijving van het product, de specificaties, de staat van het product, de leveringsvoorwaarden, de leveringsmogelijkheden en de prijs.
  5. Indien u het product wenst aan te kopen, klik op "Toevoegen aan de winkelwagen".
  6. Indien u nog andere producten wenst te bestellen, klik op de terugkeerpijl van uw browses en hervat vanaf stap 2.
  7. Indien u alle gewenste producten in de winkelwagen hebt geplaatst en wenst over te gaan tot effectieve bestelling, klik dan op "winkelwagen" in de rechter bovenhoek van de webpagina van de online winkel van De Tweede Kans.
  8. U krijgt nu een overzicht van alle producten die u in uw winkelwagen hebt geplaatst. Indien gewenst kunt u per product de hoeveelheid aanpassen of een product verwijderen uit de winkelwagen. U krijgt ook informatie over de totale kost, exclusief verzendkosten
  9. Klik nu op "Afrekenen" en vul je verzendadres en facturatiegegevens in, geef ook aan of er dient verzonden te worden naar een ander adres dan het facturatieadres.
  10. Na het invullen van alle nodige gegevens, klik op "Doorgaan"
  11. Kies nu de verzendmethode. Eenmaal de verzendmethode gekozen worden ook de verzendkosten ingevuld in het overzicht rechts. De verzendkosten zijn afhankelijk van het totaalgewicht van de producten die u besteld. In geval van afhaling zijn er geen verzendkosten.
  12. Klik op "Doorgaan" om naar het scherm "Betaling" te gaan.
  13. Kies nu de wijze van betaling. De Klant heeft de keuze tussen de volgende betaalwijzen:
  • via kredietkaart – hiervoor wordt een betaalkost aangerekend van 0.4€
  • via debetkaart (bancontact of iDeal) – hiervoor wordt geen betaalkost aangerekend

    14.   Na keuze van de wijze van betaling worden de eventuele betaalkosten ingevuld in het overzicht rechts.

     15.  Voor de betalingen maakt De Tweede Kans gebruik van de diensten van STRIPE. U wordt nu doorgelinkt naar de betaalpagina's van STRIPE, waar u de betaling kan afwerken.

    16.  Na een succesvolle betaling wordt u terug doorgelinkt naar Online Winkel pagina van De Tweede Kans en is hiermee de verkoopovereenkomst afgesloten.

    1 7. U ontvangt nu via mail een orderbevestiging en een bevestiging dat de betaling van uw bestelling is ontvangen door De Tweede Kans.

   18. Uw bestelling wordt nu in behandeling genomen door De Tweede Kans en u ontvangt een mail van zodra de producten klaar zijn voor afhaling of zijn verzonden.

De Tweede Kans is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolge een ernstige tekortkoming van de Klant met betrekking tot bestellingen waarbij de Klant betrokken is.

De Tweede Kans maakt gebruik van de regeling van belastingheffing over de marge. In het kader van die regeling mag De Tweede Kans de belasting over de levering van de goederen onderworpen aan de bijzondere regeling van belastingheffing over de winstmarge niet afzonderlijk vermelden op de factuur die De Tweede Kans uitreikt, op ieder als zodanig geldend stuk, of op ieder verbeterd stuk. Op de factuur of op het als zodanig geldend stuk dat De Tweede Kans uitreikt moet De Tweede Kans de volgende vermelding aanbrengen : "Levering onderworpen aan de bijzondere regeling van belastingheffing over de winstmarge. Btw niet aftrekbaar."

Artikel 5: Levering en uitvoering van de overeenkomst

Artikelen besteld via deze webwinkel worden enkel geleverd in België en Nederland.

De Klant kan ervoor kiezen om de bestelde producten hetzij af te halen bij De Tweede Kans, hetzij om deze te laten leveren op een door de Klant aangegeven adres.

Afhaling:

De Klant kan de door hem bestelde producten gratis afhaling in De Tweede Kans, Marktstraat 45a, 9990 Maldegem. Dit enkel tijdens de openingsuren van de winkel, zoals terug te vinden op de website van De Tweede Kans.

De Tweede Kans zal de Klant een bevestigingsmail sturen waarin staat wanneer de door de Klant bestelde producten klaarliggen in De Tweede Kans. Dit ten laatste binnen de drie openingsdagen van de fysieke winkel van De Tweede Kans, nadat de bestelling werd geplaatst.

De Klant dient de bestelde producten af te halen binnen de veertien (14) kalenderdagen na de datum waarop de producten beschikbaar kwamen voor afhaling in de winkel, zoals aangegeven in de bovenvermelde bevestigingsmail. Indien de bestelde producten niet binnen de hogervermelde termijn worden afgehaald, is De Tweede Kans gerechtigd om de producten voor rekening en risico en op kosten van de Klant op te slaan.

De bestelde producten kunnen enkel afgehaald worden door de persoon die de bestelling heeft geplaatst, dit op voorlegging van zijn identiteitsbewijs.

Afhaling door een derde persoon is enkel mogelijk mits voorleggen van een originele en ondertekende volmacht met kopie van het identiteitsbewijs van de persoon die de bestelling heeft geplaatst en mits voorleggen van de bevestiging van de bestelling De Tweede Kans.

Verzending op een door de Klant aangegeven adres:

De levering gebeurt door de verzendingsdienst gekozen tijdens het bestelproces.

Tenzij anders overeengekomen of uitdrukkelijk anders bepaald, of in geval van overmacht, worden de goederen aan de woonplaats van de Klant geleverd binnen 10 dagen na ontvangst van de bestelling.

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan De Tweede Kans.

Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen. Het risico gaat echter al over op de Klant bij levering aan de vervoerder, als de vervoerder van de Klant de opdracht heeft gekregen de goederen te vervoeren en deze keuze niet door de De Tweede Kans was geboden.

De bijkomende kosten waarmee De Tweede Kans eventueel wordt geconfronteerd indien door de Klant een foutief adres werd opgegeven zijn ten laste van de Klant en zullen integraal aan de Klant doorgerekend worden.

Indien de verzonden producten niet in ontvangst genomen worden in overeenstemming met de gangbare procedures van de verzendfirma is De Tweede Kans gerechtigd om de producten voor rekening en risico en op kosten van de Klant op te slaan.

Artikel 6: Eigendomsvoorbehoud

De geleverde artikelen blijven tot op het moment van gehele betaling door de Klant, de exclusieve eigendom van De Tweede Kans.

De Klant verbindt er zich toe zo nodig derden op het eigendomsvoorbehoud van De Tweede Kans te wijzen, bv. aan eenieder die op de nog niet geheel betaalde artikelen beslag zou komen leggen.

Artikel 7: Herroepingsrecht

De bepalingen van dit artikel gelden enkel voor Klanten die in hun hoedanigheid van consument artikelen online aankopen bij De Tweede Kans.

De Klant heeft het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag waarop de Klant of een door de Klant aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.";

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de Klant De Tweede Kans (info@detweedekans.be) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van zijn beslissing de overeenkomst te herroepen.

Om de herroepingstermijn na te leven moet de Klant zijn mededeling betreffende zijn uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

De Klant moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen aan De Tweede Kans heeft meegedeeld, terugzenden of overhandigen aan De Tweede Kans, Marktstraat 45a, 9990 Maldegem. De Klant is op tijd als hij de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant.

Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt De Tweede Kans zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

Indien de Klant de overeenkomst herroept, zal De Tweede Kans alle tot op dat moment van de Klant ontvangen betalingen, inbegrepen de standaard leveringskosten, aan de Klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat De Tweede Kans op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Klant om de overeenkomst te herroepen. Bij verkoopovereenkomsten kan De Tweede Kans wachten met de terugbetaling totdat hij alle goederen heeft teruggekregen.

De Tweede Kans betaalt de Klant terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij de Klant uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen de Klant voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

De Klant kan het herroepingsrecht niet uitoefenen voor de levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;

Artikel 8: Aansprakelijkheid

De Producten aangeboden op de Website De Tweede Kans zijn gebruikte goederen welke De Tweede Kans in consignatie heeft ontvangen van derden. De Klant erkent dat de Producten niet over de eigenschappen van soortgelijke goederen in nieuwstaat beschikken, maar louter kunnen voldoen aan de hoedanigheid van een gebruikt goed.

Op de Website wordt schriftelijke informatie geboden met betrekking tot de aangeboden Producten. De Tweede Kans is niet aansprakelijk voor gebeurlijke materiële vergissingen en/of publicatiefouten in de op de Website vermelde informatie. Een op de website geplaatste afbeelding is louter illustratief bedoeld en kan elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs en/of afwijken van het eigenlijke product.

De Klant kan de Producten onderwerpen aan een voorafgaand nazicht in De Tweede Kans, Marktstraat 45a , 9990 Maldegem.

De Klant, die geen Consument is, verbindt er zich toe om de Producten bij levering onmiddellijk in ontvangst te nemen en te onderzoeken of de kwaliteit en/of kwantiteit van de geleverde Producten overeenstemt met hetgeen wordt overeengekomen. Eventuele zichtbare gebreken betreffende de geleverde Producten dienen onverwijld en uiterlijk binnen de vijf (5) Werkdagen na levering per aangetekend schrijven aan de maatschappelijke zetel of per e-mail via info@detweedekans.be aan De Tweede Kans te worden gemeld, dit onder vermelding van het nummer op de bevestiging van de Bestelling. Klachten wegens zichtbare gebreken zijn slechts geldig en worden slechts onderzocht op voorwaarde dat de verkochte Producten door de Klant nog niet in gebruik werden genomen. Dergelijke klachten schorten de betalingsverplichting in hoofde van de Klant niet op.

Indien de Klant geen Consument is, is de aansprakelijkheid van De Tweede Kans voor eventuele verborgen gebreken in de door De Tweede Kans geleverde Producten beperkt tot gebreken die zich manifesteren binnen zes (6) maanden na levering van de Producten. Eventuele verborgen gebreken dienen alleszins, op straffe van verval van verhaal, onmiddellijk en uiterlijk binnen de tien (10) Werkdagen na de ontdekking van het gebrek, per aangetekend schrijven aan de maatschappelijke zetel van De Tweede Kans te worden gemeld. Deze melding dient een gedetailleerde beschrijving van het gebrek te bevatten. Klachten wegens verborgen gebreken schorten de betalingsverplichting in hoofde van de Klant niet op.

Krachtens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten. Deze wettelijke garantie geldt vanaf de datum van levering aan de eerste eigenaar.

Indien de Klant een Consument is, is de aansprakelijkheid van De Tweede Kans voor eventuele gebreken in de geleverde Producten (daarin begrepen de aansprakelijkheid onder art. 1649bis- 1649octies BW) beperkt tot gebreken die zich manifesteren binnen twaalf (12) maanden na de levering van de Producten. Eventuele gebreken dienen alleszins, op straffe van verval van verhaal, onmiddellijk en uiterlijk binnen de twee (2) maanden na ontdekking van het gebrek, per aangetekend schrijven aan de maatschappelijke zetel van De Tweede Kans gemeld te worden. Deze melding dient een gedetailleerde beschrijving van het gebrek te bevatten. Klachten wegens gebreken schorten de betalingsverplichting in hoofde van de Klant niet op.

Om een beroep te doen op de garantie, moet de Klant een aankoopbewijs kunnen voorleggen. Klanten wordt aangeraden om de oorspronkelijke verpakking van de goederen te bewaren.


Voor artikelen die online werden aangekocht en bij de Klant thuis zijn afgeleverd, dient de Klant contact op te nemen met de De Tweede Kans en het artikel op zijn kosten terug te bezorgen aan De Tweede Kans.


De (commerciële en/of wettelijke) garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, of elk ander abnormaal of incorrect gebruik.


Defecten die zich manifesteren na een periode van 6 maanden volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de Klant.

Artikel 9: Klantendienst


De Klantendienst van De Tweede Kans is bereikbaar op het telefoonnummer +32 485 745179, via e-mail op info@detweedekans.be of per post op het volgende adres De Tweede Kans, Marktstraat 45a , 9990 Maldegem. Eventuele klachten kunnen hieraan gericht worden.

Artikel 10: Sancties voor niet-betaling


Onverminderd de uitoefening van andere rechten waarover De Tweede Kans beschikt, is de Klant ingeval van niet- of laattijdige betaling vanaf de datum van de wanprestatie van rechtswege en zonder aanmaning een intrest van 10% per jaar verschuldigd op het niet-betaalde bedrag. Bovendien is de Klant van rechtswege en zonder aanmaning een forfaitaire schadeloosstelling verschuldigd van 10% op het betrokken bedrag, met een minimum van 25 euro per factuur.


Onverminderd het voorgaande behoudt De Tweede Kans zich het recht voor de niet (volledig) betaalde artikelen terug te nemen.

Artikel 11: Privacy

De verantwoordelijke voor de verwerking, De Tweede Kans respecteert de Belgische wet van 8 december 1992 met betrekking tot de bescherming van het privéleven in de verwerking van de persoonlijke gegevens.

De door u meegedeelde persoonsgegevens zullen enkel gebruikt worden voor volgende doeleinden: de uitvoering van de afgesloten overeenkomst, het verwerken van de bestelling, versturen van nieuwsbrieven, reclame- en/of marketingdoeleinden.

U beschikt over een wettelijk recht op inzage en eventuele correctie van uw persoonsgegevens. Mits bewijs van identiteit (kopie identiteitskaart) kunt u via een schriftelijke, gedateerde en ondertekende aanvraag aan De Tweede Kans, info@detweedekans.be, gratis de schriftelijke mededeling bekomen van uw persoonsgegevens. Indien nodig kunt u ook vragen de gegevens te corrigeren die onjuist, niet volledig of niet pertinent zouden zijn.

In geval van gebruik van gegevens voor direct marketing: U kan zich kosteloos verzetten tegen het gebruik van uw gegevens voor direct marketing. Hiertoe kan U zich steeds richten tot De Tweede Kans, info@detweedekans.be.

Wij behandelen uw gegevens als vertrouwelijke informatie en zullen die niet doorgeven, verhuren of verkopen aan derden.


De Tweede Kans houdt online (anonieme) bezoekersstatistieken bij om te kunnen bekijken welke pagina's van de internetsite in welke mate bezocht worden.

Indien u vragen heeft over deze privacy statement, kunt u ons contacteren op De Tweede Kans, info@detweedekans.be.

Artikel 12: Gebruik van cookies

Tijdens een bezoek aan de site kunnen 'cookies' op de harde schijf van uw computer geplaatst worden. Een cookie is een tekstbestand dat door de server van een website in de browser van uw computer of op uw mobiel apparaat geplaatst wordt wanneer u een website raadpleegt. Cookies kunnen niet worden gebruikt om personen te identificeren, een cookie kan slechts een machine identificeren.

U kan uw internetbrowser zodanig instellen dat cookies niet worden geaccepteerd, dat u een waarschuwing ontvangt wanneer een cookie geïnstalleerd wordt of dat de cookies nadien van uw harde schijf worden verwijderd. Dit kan u doen via de instellingen van uw browser (via de help-functie). Hou er hierbij wel rekening mee dat bepaalde grafische elementen niet correct kunnen verschijnen, of dat u bepaalde applicaties niet zal kunnen gebruiken.

Door gebruik te maken van onze website, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.

Artikel 13: Aantasting geldigheid - niet-verzaking


Indien een bepaling van deze Voorwaarden ongeldig, onwettig of nietig wordt verklaard, zal dit op geen enkele wijze de geldigheid, de wettigheid en de toepasbaarheid van de andere bepalingen aantasten. Het nalaten op gelijk welk moment door De Tweede Kans om één van de in deze Voorwaarden opgesomde rechten af te dwingen, of gelijk welk recht hiervan uit te oefenen, zal nooit gezien worden als een verzaking aan zulke bepaling en zal nooit de geldigheid van deze rechten aantasten.

Artikel 14: Wijziging voorwaarden


Deze Voorwaarden worden aangevuld door andere voorwaarden waar expliciet naar verwezen wordt, en de algemene verkoopsvoorwaarden van De Tweede Kans. Ingeval van tegenstrijdigheid, primeren onderhavige Voorwaarden.


Artikel 15: Bewijs


De Klant aanvaardt dat elektronische communicaties en back-ups als bewijsvoering kunnen dienen.

Artikel 16: Toepasselijk recht – Geschillen


Het Belgisch recht is van toepassing, met uitzondering van de bepalingen van internationaal privaatrecht inzake toepasselijk recht.

De rechtbanken van de woonplaats van de Consument zijn bevoegd bij gerechtelijke geschillen. De Consument kan zich ook wenden tot het ODR-platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Bijlage 1: Modelformulier voor herroeping

Beste Klant, dit formulier moet u alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen.

Aan De Tweede Kans, Marktstraat 45a , 9990 Maldegem, info@detweedekans.be:

Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

Besteld op (*)/Ontvangen op (*):

Naam/Namen consument(en) :

Adres consument(en) :

Handtekening van consument(en) [alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend]:

Datum :

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

Wil je graag op de hoogte blijven van wat er binnen gekomen is en welke activiteiten er aan komen,

schrijf je dan in op onze nieuwsbrief en/of volg ons op facebook, instragram of tiktok;